NIEUWS 07-07-2022

Beste patiënten,​

Wij ondervinden directe hinder door het acuut sluiten van de praktijk van dokter Hamoen. Wat merkt u hier van?

  • Het is extra druk in de praktijk

  • U moet langer wachten aan de telefoon, of voor een afspraak

  • U zal vaker door een andere huisarts geholpen worden

 

Hoe kunt u ons helpen?

  • Wees lief voor onze assistenten, zij doen echt hun best

  • Boos worden of klagen, kost ons alleen meer tijd en maakt dat het voor niemand sneller gaat

  • Kijk voor uw vragen eerst op Moet ik naar de dokter? of op Thuisarts

  • Als het u lukt, stel uw vraag via MijnGezondheid.net

  • Luister naar het advies van onze assistenten; zij zijn hiervoor opgeleid en alles wordt door de huisartsen nagelezen. Wanneer de huisarts denkt dat het gegeven advies onjuist is, of toch nog vragen heeft wordt u hierover gebeld

Er wordt door ons allen hard gewerkt om ons team uit te breiden. Wij verwachten dit in het najaar te kunnen realiseren. Tot die tijd hopen wij op uw begrip.

SPECIAAL BERICHT VOOR PATIËNTEN VAN DOKTER HAMOEN

U heeft een nieuwe huisarts toegewezen gekregen.

Hoe dit is verdeeld leest u hier

 

Alleen patiënten van dokter Hamoen die wonen op de hieronder genoemde postcodes kunnen vanaf nu, onze praktijk bellen voor medische vragen.

Van 8031 AA tot 8031 UZ

Van 8041 AW tot 8041 ZZ

Van 8042 AA tot 8042 GZ

Van 8043 HH tot 8043 ZZ

Van 8044 AA tot 8044 TM