top of page

KLACHTENREGELING

​

Wij hopen u zo goed mogelijk van dienst te zijn, maar het kan natuurlijk gebeuren dat u een klacht heeft. Wij stellen het op prijs als u deze klacht bespreekt met de assistente of op het spreekuur. Een gesprek kan mogelijk een oplossing bieden en kan ook bijdragen aan de verbetering van de zorg of organisatie.

​

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt deze klachtenfunctionaris bereiken op telefoonnummer 088 0229191 of via de website skge.nl

​

Als u er met uw huisarts én met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat voltallig uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.

​

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u vinden op www.skge.nl. U kunt ook naar ons een email sturen.

bottom of page