Coronavaccinatie

Wilt u een bewijs van vaccinatie voor reizen of voor toegang tot een evenement of binnenlocatie?

Dan kunt u terecht op de website CoronaCheck.nl of de app CoronaCheck op uw smartphone. U kunt daar zelf direct uw vaccinatiebewijs regelen.

 

Heeft u hulp nodig bij het gebruik van de CoronaCheck website of app? Neemt u dan contact op met de Rijksoverheid. Belt u dan naar 0031-247247247. Daar zitten mensen klaar om u te helpen, ook als u zelf geen computer heeft.

 

Heeft u CoronaCheck.nl geprobeerd, maar is uw vaccinatiebewijs daar niet te vinden? Alleen als u door onze huisartsenpraktijk volledig bent gevaccineerd, kunnen wij u mogelijk helpen.

 

Stuurt u dan een bericht naar onze praktijk via de mail assistente@huisarts-holtenbroek.nl, geef daarbij aan dat u een bewijs van volledige vaccinatie wilt krijgen, omdat dat dit niet is gelukt via CoronaCheck.nl. Let op: het duurt sowieso 2 weken N A de vaccinatie voor dat u een QR code kunt generen. 

Als het voor ons mogelijk is om u wel een vaccinatiebewijs te geven, dan sturen we u dat toe via beveiligde e-mail.

Het heeft geen zin om onze praktijk hierover te bellen.

 

Kijk op de website van de overheid voor meer informatie over wat u zelf kunt doen om aan een vaccinatiebewijs te komen.

Belangrijk bericht over vaccinatie tegen het coronavirus 4 maart 2021

Vanwege de beperkte beschikbaarheid van vaccins tegen het covid-virus is er in Nederland gekozen voor een landelijk vaccinatiebeleid. Dit betekent dat uw huisarts geen invloed heeft op de levering van de vaccins en de volgorde van vaccinatie. Er wordt gestart met het vaccineren van de groepen met het hoogste risico. Deze groepen zijn bepaald door het RIVM. Als u aan de beurt bent, ontvangt u een oproep voor vaccinatie via uw huisarts of via de GGD.

Momenteel worden de huisartsenpraktijken overspoeld met telefoontjes over de volgorde van vaccineren en met persoonlijke vragen van patiënten over wanneer zij aan de beurt zijn. Uw huisarts heeft geen invloed op de volgorde van het vaccineren en kan deze vragen niet beantwoorden. Heeft u vragen over het vaccinatieproces, kijk dan op de website van de rijksoverheid.

Update Griepprik maandag 30 november 2020

Wij hebben onze nieuwe bestelling van de griepprikken ontvangen. Hiermee zitten we op het maximale aantal wat we mochten bestellen. U kunt vanaf heden een afspraak maken met de assistent voor het zetten van de griepprik.

LET OP! Dit kan alleen als u eerder van ons een uitnodiging hiervoor heeft ontvangen.

Update Griepprik dinsdag 27 oktober 2020

Door een groot landelijk te kort aan griepprikken zijn wij momenteel niet in staat om mensen een griepprik te geven. Onze voorraad is volledig op. Wij hebben een nieuwe bestelling geplaatst, maar het is uiterst onzeker of wij deze bestelling 8 december zullen ontvangen. Wij adviseren u deze pagina in de gaten te houden. Wanneer wij weer een voorraad hebben zullen wij dit vanaf 10 december op deze pagina melden.

Maandag 26 oktober hebben wij onze patiënten de griepprik gegeven. Tijdens deze dag en avond zijn er door een grote vraag om griepprikken, al onze griepprikken op gegaan. Wij hebben een selecte voorraad apart gezet voor onze kwetsbare ouderen, die niet konden komen. Deze mensen zullen de komende weken door onze POH S Alies thuis geprikt worden. Hier ligt nu eerst onze prioriteit. Deze mensen zijn hier van op de hoogte.